Všeobecné obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY ZAŘÍZENÍ VLRZ
pro poskytování ubytovacích, stravovacích a dalších služeb

Vojenská lázeňská a rekreační zařízení
Magnitogorská 12, 101 00 Praha 10
IČ: 00000582
Organizace je zapsána u živnostenského
odboru Úřadu městské části Praha 10

čl. 1 Předmět obchodních podmínek

1.1. Předmětem těchto obchodních podmínek (dále jen "podmínky") jsou ubytovací, stravovací a další předem řádně objednané a uhrazené služby z nabídky zařízení Vojenských lázeňských a rekreačních zařízení (dále jen "zařízení") v rozsahu dle objednávky klienta (viz čl. 2.1.2.).

1.2. Zařízení je povinno zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat o změně poskytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutého rozsahu jsou přípustné zejména z důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změně využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo jiné činnosti zařízení.

čl. 2 Účastníci smluvního vztahu

2.1. Účastníky smluvního vztahu jsou:
2.1.1. Vojenská lázeňská a rekreační zařízení (dále jen "VLRZ"),
2.1.2. fyzické či právnické osoby (dále jen "klient").

čl. 3 Vznik smluvního vztahu

3.1. Smluvní vztah vzniká mezi smluvními stranami objednáním služeb ze strany klienta a jejich potvrzením zařízením.

čl. 4 Ceny za služby

4.1. Ceny za služby jsou smluvní a jsou uvedeny v platném ceníku.

4.2. Klient je povinen na základě objednávky, na výzvu zařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50 - 100 % celkové ceny objednaných služeb.

Čl. 5 Změny objednaných služeb

5.1. Klient je oprávněn zrušit písemně objednané služby za podmínky, že uhradí zařízení odstupné (dále jen "stornopoplatek"), jehož výše je stanovena v závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny a to takto:
5.1.1. 30 a více dnů před nástupem klienta: bez stornopoplatku,
5.1.2. 29 až 15 dnů před nástupem klienta: 30 % z celkové ceny ubytování,
5.1.3. 14 až 8 dnů před nástupem klienta: 50 % z celkové ceny ubytování,
5.1.4. 7 až 1 den před nástupem klienta: 60 % z celkové ceny ubytování,
5.1.5. v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 % z celkové ceny ubytování a objednaných služeb.

5.2. Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí, doložená hospitalizace).

5.3. Při předčasném odjezdu klienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny pobytu.

5.4. Za nevyčerpané objednané služby a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování) se neposkytuje žádná finanční náhrada.

5.5. Ustanovení článku 5 se přiměřeně použijí i při zrušení objednaných služeb z důvodu odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Čl. 6 Ubytovací řád

6.1. Klient je povinen dodržovat ubytovací řád zařízení.
6.2. V případě nedodržení ubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škody klienta, zařízení za ni neodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak.

Čl. 7 Reklamace

7.1. Klient má právo na reklamaci služeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením mají vady.

7.2. Reklamace služeb se řídí Reklamačním řádem VLRZ, který je k dispozici v zařízení a na webových stránkách www.volareza.cz.

7.3. V případě, že dojde mezi klientem (spotřebitelem) a zařízením ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz.

Č. 8 Závěrečná ustanovení

8.1. Platnost a účinnost těchto podmínek je od 1. května 2016.

Ing. Roman Maňas
ředitel VK Praha


zpět na úvod

Fotogalerie DAP***

Pokoje

Newsletter DAP***

Adresa hotelu:
Hotel DAP***
Vítězné nám. 684/4
160 00 Praha-Dejvice

Vojenský klub Praha

facebook





 Hodnocení "DAP" v Prague (Praha)
Hotels powered by HRS

Hotel DAP v Praze hodnocení